For the lack of conversation

image85Jag har inget battre for mig, sa jag kan lika garna ge min asikt om arets American Idol. Jag vet att det gar i sverige, men att ni inte kommit lika langt som oss, sa sorry till dom jag fortstor for. Och for er som inte tittar alls, vilket troligen ar de flesta, ni kan ju lika garna skippa det har..

Topp 12 hade sin framtradanden den har veckan och nastan alla mina favoriter har redan blivit utslagna. They dropped like flies, sa att saga, unde de senste 2 veckorna. Var hart nar de var 4 personer i veckan som var tvunga att lamna.

Kan lika garna kora igenom bilden, fran vanster..

Amanda: Nej, Nej, Nej... Orkar inte med att hora alla latar likadant, varje vecka. For hest, raspigt och jobbigt for mig. Nasta att aka, enligt mig..

Carly: Visst kan hon sjunga, men hon ser sa arg ut nar hon sjunger och saknar personlighet pa scen. Har inte gjort bra latval alls. Men slutar hon se sa ilsk ut sa kan det bli battre.

Michael: Helt okej, gillade han battre i borjan men ar trots allt en av de basta.

David C: Min favorit! Helt klart. Gillar hans rockiga stil och attityd, men vet att han aven kan handskas med en smaktande ballad.. Mer eller mindre min urtyp for en Idol, haha. Han var faktiskt inte min enda favorit fran borjan, men som sagt, en del forsvann. Han kommer ga langt i tavlingen men jag tror inte han vinner, faktiskt.

Chikezie: Han var extremt bra i tisdags, chockerade med ett framtradande som var valdigt langt fran vad han gjort tidigare. Han ar allt bra han med..

Jason: Lite svag ibland nar han sjunger, men den sortens musik som han troligen kommer gora utanfor Idol kanns som nagot som jag vill lyssna pa. Inte vinnaren den har sasongen dock.. + han behover loosa dreadsen.

Shyesa: Den ar bruden kan sjunga! Nar hon val satter igan sa, wow.. Men hon har verkar lite osaker pa scen de senste gangerna, tror hon inte kommer vara kvar sa lange trots allt..

Ramiele: Min favorit tjej, utan tvekan. Aven hon kan verkligen sjunga. Hon har dock lite samma problem som Shyesa, lite sadar osakert imellanat. Jag hoppas hon blir battre, sa hon stannar kvar ett tag..

Brooke: Jag ser inte riktigt hennes charm sa som manga har gor. Tycker inte hennes rost ar sa speciell eller speciellt bra. Jag vet inte riktigt hur jag sak forklara det, det ar bara natt som inte klickar for mig med henne. Dock var hennes version av Let it be i tisdags valdigt rorande, men det berodde nog mer pa laten an hennes satt att framfora den..

David A: Faller man inte for charmen hos den har grabben sa maste man verkligen vara immun mot charm, what so ever. Han sjunger jattefitn och har verkligen fatt med sig (sma)tjejerna i Amerika. Tror han kan vara vinnaren den har sasongen, men ar inte helt overtygad. Jag tycker i vilket fall han ar bra, men kanske inte bra nog. kan vara lite for ung, behova lite mer erfarenhet.

Kristy Lee: Jag vill inget hellre an att hon ska aka ut. Forstar itne hur hon kommit sa langt som hon gjort. Tisdagens framtradande var fruktansvart och jag fortstar itne hur hon kunde sla ut David H. Jag forstar det bara inte.. Nej ut med henne..

David H ar itne med pa bild, det avr han som blev utslagen i onsdags. Jag tyckte han var okej, fortjanade mer att fa vara kvar an bade Kristy och Amanda. Men nu kan jag inte heller sag angot eftersom jag inte rostade, far skylla mig sjalv. Inte for att jag skulle rostat pa honom i vilket fall..

Ar enligt mig killarnas ar. Ar dags for en kille att vinna nu, har varit sa manga tjejer.. Kan inte saga vems om vinner men jag tror topp 4 blir David C, David A, Brooke och Carly. Men sen sa vet man aldrig, jag brukar inte vara sa bra pa att gissa utan gar mer pa mina asikter an vad som verkar populart..

Ger er aven cred om ni orkade lasa igenom allt det har tjotet som ingen bryr sig om.. Fick "pratat" av mig lite i vilket fall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0