Don't you know who I think I am?

Snodde fran Marias bilddagbok. Skulle gjort den dar, men jag anvander ju inte min langre..

Kopiera detta och klistra sedan in på din sida. Svara där efter ärligt vad du tycker om artisterna/banden.
När du är klar, skriv ner en ny artist eller band längst nere på listan som nästa person som får listan får skriva sin åsikt om (Så listan kommer växa ständigt för varje person som får den).

Britney Spears: Gillar hennes tidigare latar, skiva 1-2 sadar..

Darin: Okej. Mest for nostalgi nufor tiden.

Gwen Stefani: Gar att genomlida pa radion, ibland.

Tokio Hotel: Har aldrig hort en lat fran dom

50 Cent: Absolut NEJ!

Linkin Park: har manga bra latar

My Chemical Romance: Bra!

Eminem: Nej

Justin Timberlake: Den senaste skivan ar bra, fast inte for mycket.

Mika: finns vall en lat eller tva som ar bra.

Ebba Grön: Jag vet faktiskt inte, kommer inte ihag hur dom later.

Muse: okej

The Ark: Nej. Trots att de numera faller in i en kategori av musik jag gillar sa kan jag bara inte.

Green Day: Bra!

Kent: I just can't stand them!

Plain white T´s: aa, trevlig avslappnande musik..

Avril Lavigne: Pa skiva sa har hon latar som ar bra, men live sa finns det inte manga som sjunger samre..

Nightwish: Nej

Modern Talking: Finns vall nagon lat dom gjorde for maaanga ar sedan som ar bra, men nej.

Bob Marley: haha, jaa, inte min stil direkt..

Tupac: Okej. Han var bra pa det han gjorde men de ar inte riktigt min smak.

Christina Aguilera: I mattliga mangder

Atreyu: Who?

Timbaland: Battre som producent an som artist.

Simple Plan: Ja!!

Fall Out Boy: LOVE<LOVE<LOVE!

Amanda Jenssen: Det jag hort, nej.

Ola: Jaa, Ola.. Fin han..bra rost med..

Byz: ???

Don Omar: ???

Alicia Keys: No One ar enda laten jag gillat med henne men nu ar den uttjatat den med..

Rihanna: Okej. Alla hennes latar blir sa uttjotade pa radion.

Bullet for my valentine: ???

Marie Picasso: Nej!

Beyoncé: NEJ!

Chris Brown: Jovars, han duger allt..

Lars Winnerbäck: Nej..

The Used: Bra

AFI: De 2-3 latar jag hort har varit bra..

Danny: Nja, han var bra i "Sa ska det lata" nar ahn sjong ballad pa svenska men annars, nja..

Måns Zelmerlöw: Mans! Han ar ju bara for sot, haha.. Fin rost med..

Fergie: Nej

The last goodnight: Bra

Björn Gustavsson: Har bara sett bilder. Vet inte om han ar rolig.

She wants revenge: ???

Blondie: nej

Panic At The Disco: Mixad. En del latar ar bra.

Iron Maiden: nja, nej

Paramore: Bra

Takida: ??? Har hort namnet

Adam Tensta: ???

Anton & Affe: ???

Markoolio: Nostalgi, men Nej!

LM.C: ???

Malice mizer: ???

Snook: Minns en lat eller tva som var bra.

Dragonforce: ???

Sonic Syndicate: ???

Alesana: ???

Aveneged Sevenfold: Kanner ingen namnet men kan inte placera dom med musik..

Popkidz: ??? Men med det namnet sa kan jag nog med storsta sakerhet saga, nej.

Håkan Hellström: NEJ!! "Ramlar" vacker dock minnen fran en vild natt pa edet, haha..

Daddy Yankee: Oh, gammal fest musik..

Jimmy Eat World: Bra!!

The Academy Is...: Jattebra! Verkligen ljuv musik for oronen..


Kommentarer
Krizzy

Haha jag hade en låt med Aveneged Sevenfold för jättelängesen nångång när vi gick på gymnasiet tror d va under våran "bibelvecka" :P men du fick ialla fall lyssna på den kan ju inte säg att den va speciellt bra men d kan ju va därifrån du känner igen namnet :P

2008-03-14 @ 19:09:48
URL: http://krizzy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0