4 Mars

Den 4 idag. Har lite svart att halla reda pa datumen sa har i borjan av manaden, haha. Forsoker bara se till att jag inte missar den 6:e ;)

Och Jennie har skickat hit armbandet jag bad henne kopa, vilket innebar att jag maste skicka ivag det som jag har till henne. Kan handa att det inte sker forran nasta vecka, beror pa hur mycket pengar jag har den har veckan.. Far se hur det blir..

Dagen borjade annars fin, fint. Spillde kaffe i bilen. Trevlig borjan..
Nej, men det var mitt eget fel, borde veta battre an att forsoka satta i sugroret i en full kopp medan man svanger bilen.. Idag blir det aven lunch pa Ikea efter vi hamtat Ben i skolan. Han fragar jamt om vi kan aka dit och ata sa jag tankte jag skulle vara lite snall och ta dit honom. Eftermiddagen bestar nog mest av att vara ute, ar sa varmt och skont ute idag. Far se om regnet har hunnit komma eller inte, ar det som avgor om vi gar ut...


Kommentarer
em

Jaaa visst ar vadret underbart?:D

2008-03-04 @ 16:51:43
URL: http://glasfjarilen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0