Where did the sun go?

Solen har forsvunnit idag, eller den gommer sig mest bakom moln iaf. Inte sa kul, ville jobbat pa solbrannan lite mera.
Har lamnat Ben pa Camp och Rachel ligger och sover. Ska ivag till Gymboree om en stund, inte speciellt sugen men inget man kan gora at. Att bara ha Rachel ar i vilket fall som att vara ledig typ, allt ar sa mycket lugnare och enklare. Valdigt skont med ett par timmars break fran Ben's 3ars humor och attityd. Inte for att Rachel alltid ar en liten angel, verkligen inte, men ja, det ar enklare bara..

Idag ar det dessutom bara 3 veckor kvar tills jag aker harifran. Blev bokat en biljett till Chiacgo igar, sa den 17 Juli aker jag dit. Exakt 2 ar sedan jag lamnade Sverige. Kanns som om nagon satt pa mig en strypsnara och drar at mer dag for dag. Ingen skon kansla direkt, men inget man akn gor at. Det ar ju ganska vantat att jag ska aka, man vet ju om det hela tiden, men det ar anda dra-bort-plaster effekten..


Kommentarer
Jencie

Det blir nog i alla fall mildare av att du kommer åka till helen förta i alla fall och inte raka vägen hem direkt :)

2008-06-26 @ 22:07:12
URL: http://jencie.blogg.se/
ina

Jag antar att du sett coca cola-reklamen med den röda knappen som det står "don't push" på eller nåt...? Hade du HELT ärligt kunnat säga att du inte skulle tryckt på den?! :P

2008-06-27 @ 19:44:55
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0