What happens in 7 hours

- 4 avsnitt av 'Living Lohan', som ar vardelosa men man fastnar anda.
- 1 1/2 avsnitt av Forhaxad, samma som ovan.
- 2 timmar av scrapbooking,nagot som resulterade i 2 nya sidor.
- 1 timmes tjot pa msn med Carina, trevlig varre. Vi bytte musik tips ;)
- 1/2 timme av dotid, som jag faktiskt inte vet vad jag gjort.

Btw, Hogskolan Vast har bra post service, fick en inbjudan till Besoksdag pa posten idag. Hade gatt dit om jag varit i Sverige, men det ar jag inte den 18 Juli. Sorry.

Btw 2, mitt har har nog inte andrat sig mycket, troligen var mitt har champangeblont redan! Eller sa ville fargen inte fastna. Troligen det senare.



Kommentarer
- Shop Till You Drop

najs

2008-06-21 @ 02:42:16
URL: http://pa0u.blogg.se/
Cia

åh, älskar scraaping :)

Kan du inte ta kort på det du gjort och lägga upp här?

2008-06-23 @ 22:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0