The Spill Canvas

Sondags kvall var det ju dags for konsert med Spill Canvas i Boston. Dom kom pa sist, och sent med. Men dom var verkligen bra live, inte direkt som de forband som var med. Okej, det andra Steeltrain var vall okej men dom innan var verkligen, konstiga. Var hur varmt som helst inne pa klubben och jag och Dan gjorde mer eller mindre svett polar pa golvet.

Det som jag tyckte var roligast var i alla fall att jag stotte pa bandet i baren. Stog dar och tittade pa forbandet nar jag vander mig lite om och sneglar over axeln. Och dar star 2/4 av Spill Canvas. Och smidig som jag ar, inte, borjar sa fint en konversation med hakan vid knana och ett "Oh My God". Men dom var i vilket fall jatte trevliga, och det var ingen annan som kande igen dom. Nagot jag och dom tyckte var kul, eftersom de flesta var dar for att se dom. Eller sa var ingen lika modig/irreterande som mig. Det enda var att sangare inte var med dom, han hade jag verkligen velat traffa ;). Glomde bort att ta kort, var vall det enda. Min hjarna svek mig.

Efterat akte vi till nagon bar i Boston och traffade nagra av Dans kompisar. Sov nagra timmar sen hos Dan sen blev det att aka hem tidigt pa morgonen. Visste redan da att mandagen skulle bli extremt varm, nar det vid 7 tiden pa morgonen ar ca 28 grader ute. Och jag hade ratt, var som mest 42 grader i skuggan igar. Ska bli varmare idag..



Jag vet, as dalig bild, men det avr den basta. Jag snackade med han i vit troja. Den andra ar sangaren.


Kommentarer
em

vem e Dan nu då??:P

2008-06-10 @ 19:26:36
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0