It's a new day, It's a weird world

Vadret de senste dagarna har verkligen dragit ner pa mitt humor, och verkar fa mig extremt trott. Det var sagt att det skulle vara soligt och runt 22 grader idag men moln och sakerligen inte mer an 16 ar vad det ar. Igar spenderade jag hela barnens tupplur med att prata med Issa. Bra tidsfordriv det dar, insag inte hur fort tiden verkligen flog fram. 150 minuter tror jag det stog nar vi var klara, hihi. Sen efter barnen kommit upp fick jag besok vid dorren. Ung kille som man skulle betygsatta pa hur han presenterade sig. Jag hade inget battre for mig an att lyssna, Ben och Rach lekte sa fint i lekrummet. Vi borjade i alla fall prata, han tyckte verkligen det var spannande att jag var fran Sverige. For att gora historien lite kortare, och det har ar verkligen seriost, sa slutade det hela med att han fria. Japp, gick ner pa kna och allt. Han tyckte inte att jag skulle aka tillbaka, nar Usa var sa bra. Jag trodde han skamtade men han var verkligen helt serios, haha. Men ni kan vara lugna, jag sa nej.

Sen idag har barnen knappt hunnit lagga sig innan det knacka pa dorren. Gissa vem? Jo, samma kille. Han forsokte as lange med att bjuda ut mig. Till slut sa insag han nog att jag inte var intresserad. Visst, han var trevlig och allt men jag kanner inte att det ar nagon ide att borja nagot nytt nu, nar jag bara har nagra veckor kvar. Jess kommer skratta ikvall i alla fall. Hon tyckte jag skulle sagt ja igar, sa jag kunde fatt stanna.

Annars har inte mycket nytt skett. Ar glad for helg, och hoppas vadret vander tillbaka till det underbara som var i borjan av veckan. Ska bli skont att fa sova ut imorgon. Imorgon kvall ska jag aven jobba extra for en av mina amerikanska mamma kompisar, trevligt med lite extra pengar. Sen pa sondag ar det konsertdags, verkligen hojdpunkten pa veckan..



Kommentarer
em

hahahahahaha, tur att du inte tackade ja, jag saknar dig här!:)

2008-06-10 @ 19:23:16
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0