How many bad words can you say in 30 seconds?

Ja, manga ar svaret pa fragan.
Efter det sista javla malet kom det valdigt manga fran min mun. Det var bara sa typiskt. Sverige hade hallt upp sa bra, trots sa extremt klantiga de anda var under ja, hela matchen. Ar nastan gratvarning. Sverige ar mer eller mindre ute ur EM. Nasta match kanns onodig. Jag menar, spelar ju inte nagon roll om dom vinner eller inte, eftersom bara en ur varje grupp gar vidare, och Spanien lar ju ta minst 1 poang mot Grekland.
 
Men innerst inne kan jag inte sluta hoppas. Att det ar varan tur att fa det dar jakla guldet. Att vi ska ha lite tur pa var sida.
Just nu ar man bara sa besviken.


Kommentarer
Jennie

icke. det är två lag ur varje grupp som går vidare :S

2008-06-14 @ 21:28:36
URL: http://jencie.blogg.se/
em

2 ur varje grupp!! Och kolla efter mig på läktarn, vi har biljetter till matchen:D Miss you! Pussss

2008-06-17 @ 12:32:10
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0