En dag i solen

Hade alla planer i varlden pa att lagga in bilder fran igar med det har inlagget. Men nu nar kameran ligger i mitt rum och jag sitter sa skont i soffan, sa kommer jag inte att springa upp och hamta den. Det var soligt, poolen var bla, och det var manniskor pa bilderna. Ni kan ju fantisera :P

Akte till banken pa morgonen, satte in 2 veckoloner pa sparkontot, valbehovligt kan jag lova. Galler att halla fingrarna borta fran dom bara. Sen akte jag hem igen, lag vid poolen och solade. Blev som alltid uttrakad och ringde mamma och pratade i nastan en timme.

Hamtade Franziska vid 3 tiden och vi akte och kakade glass pa basta stallet. Dar man sitter bredvid korna som glassen kommer ifran. Lite halv ackligt nar man tanker efter men anda ratt skont att veta vart det kommer ifran. Glassen ar i alla fall den godaste. Efterat bar det av hemat igen, lag i poolen och hade vattenkrig, haha. Mark och Katie kom forbi sa det blev middag ute, Bryan grillade. Ar inte ofta man ater hela familjen tillsammans, och for min del, inte ofta jag inte lagar maten.

Jag skulle jobbat med det blev installt eftersom en av familjemedlemmarna blev sjuka. Synd pa pengarna, men gott att bara kunna ta det lugnt. Vi kollade pa film, nagon tonars sak om hax grejer och amuletter, haha. Inte varldsklass men ja, det fanns inte sa mycket annat. Sen korde jag Franzi hem och skulle ga och lagga mig i mitt rum. Forsokte verkligen somna men det gick inte, beroende pa att det var ca 35 grader i mitt rum. Inte direkt basta tempraturen att sova i. Jag gick upp till vinden istallet, dar det finns AC. Sov gott, vaknade inte forran halv 10 imorse. Nu har Bryan i alla fall fixat AC i mitt rum, sa jag kan sova dar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0