22 Juli

Jag och Issa hadegjort planer om att ga pa zoo idag men nar jag vaknar och kommer upp visar det sig att planerna har andrats. Helen har tydligen ringt och bokat in mig pa tortyr pa hennes jobb (tandrengorning), och jag har inget val utan maste komma dit. Kanns mindre kul, gillar inte sanna grejer, speciellt inte nar jag ar van att kora pa bedovning i Sverige nar jag genom gar sanna procdurer. Sa nu ska vi aka ner till stan for det och sen ga till lekplatsen med barnen efterat, och sen aka hem allihopa efter Helen slutat. Jag vet att jag kommer vara helt morbultad iaf. Inte vad jag kande for idag. Eller nagonsin. Hurm.



Kommentarer
maria

svar: jo, det kan jag förstå. jag tror att jag fick mitt brev ifrån högskolan typ 3-4 veckor innan jag skulle börja där jag fick information om kursstart osv. man ska även skriva ett personligt brev och skicka in och sånt där. om jag inte minns fel så var min första kurs "grunder för pedagogiskt arbete", så jag antar att de börjar med den nu också!var föresten in på hemsidan för lägenheterna utanför måg och de är ju verkligen superfina inne, och stora dessutom! husen har stått som pappkartonger utanför måg i säkert ett halvår men helt plötsligt har det börjat hända saker och husen har till och med börjat målas! men som sagt, stora är de allt. det är lite mer än mina 28 kvm, men å andra sidan kostar min bara 2055 i månaden också! ;)

2008-07-22 @ 18:26:59
URL: http://huddleformation.blogg.se/
maria

svar: ja, jag går till evi just nu men jag längtar som en galning tills jag flyttas till stan eftersom hon verkligen inte förstår mej för fem öre. hon säger mer eller mindre "men så kan du ju inte tänka", åt i stort sett allt jag säger. som om att jag skulle ändra mej bara för att hon sa det!

2008-07-29 @ 14:39:54
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0