You'll shut me up and bleed me dry

image57Kunde inte halla fingrarna i styr, var tvungen att designa om lite har pa bloggen. Ar ratt sa nojd, kan som alltid bli battre, men just nu sa far det vara sa har. Kommer dock till helgen troligen bli lite mer andringar. Om jag inte glommer bort, vilket i sig ar ganska troligt.

Fick aven min sista julklapp fran familjen idag. Den kom antligen med posten. Jag har ju haft mina aningar om vad det var, och jag hade ratt. Den roda, fina Clandestine Industries hoodien! Den ar sjukt varm, och perfekt nu i vinter. Trots att idag och imorgon ar jattevarmt, runt 15 grader ute, men snart igen blir det kallt och da ska jag ga runt och mysa i den..

Ignorera min konstiga min pa kortet, det var det basta jag kunde gora efter en lang dag med busungarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0