Why don't you open your eyes

Vilken ålder började du revoltera? Vet vall aldrig om jag riktigt revolterade, men jaa, runt 18 sadar.
Bra egenskaper med dig själv? Jag anser mig sjalv vara snall och en bra lyssnare
Dåliga egenskaper med dig själv? Kan vara enormt envis, gillar inte att erkanna att jag har fel. Och jag ar sa jakla lat!
Är du tacksam över ditt liv? Ja
Brutit mot lagen? Ja

Hur många...
TV har du/ni?
4, tror jag det finns i huset.
Datorer har du/ni? 2
Rum har du/ni? 9 rum och kok

Är du emot rökning?
Nej, men inte heller for. Det ar upp till var och en.
Vilka åldersgränser bör sänkas/höjas? Jag tycker allt ska ligga på 18, aven i Usa.
Vilket land skulle du vilja bo i? Finns manga lander jag skulle vilja prova pa att bo i for bara nagra manader. Irland bland annat.

Är du en bra dotter/son? Ja, det tycker jag. Oftast
Favoritdricka (ej alkohol)? Diet Coke
Göra efter dina studier om du studerar? Studerar ju itne just nu, men efter dom planerade studierna hoppas jag pa att jobba.
Senaste sms? Vet inte sist jag skickade ett Sms
Senaste samtal? Bryan bad mig kopa kaffe till honom, igar.
Är du emot sex före äktenskapet? Nej
Bästa känslan? Att vara glad, lyckligt. Sa dar genutint lycklig.
Gör du något för välgörenhet? Ja, skanker pengar till lite olika organisationer. Bland annats Invisible Children
Vill du ha barn? Ja, defenitivt!
Gillar du att läsa? Ja
Favoritårstid? Sommar.

Göra idag? Mala, gora scrapbooking, kolla klart pa filmen jag borjade pa igar.
Vilken startsida har du? hotmail.com
Favorittidning? Allure
Var bor dina släktingar? Goteborg, Stockholm, Sundsvall, Tyskland, Halland, Chicago.. Lite over allt..
Varit med i TV? Ja, var bland annat statist i SVT-serien Orka Orka, haha.
Varit med i tidningen? Ja, speciellt under gymnasiet nar jag skrev for lokaltidningen.
Vänner ska: Fa mig pa bra humor, bara vara dar, lyssna, ge rad.. Allt det dar som vanner ar, som jag hoppas jag ar for mina vanner.
Favoritskådespelare kvinnlig och manlig?  Reese Witherspoon och Bruce Willis
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Hemmafest
Jag ville bli när jag var liten: Vet att jag ville bli larare nar jag var 7, for att tortera barnen sa som min larare torterade mig, haha.


Kommentarer
syrran!!!!

tid framför datorn finns men att ringa sin syster går bara inte!!!!!! idag (måndag) kan du ringa för hela familjen är hemma. MAGSJUKA!!!

2008-01-28 @ 10:00:51
maria

nääe fy, seriöst! att vänta till hösten vore ju lika med döden :/

2008-01-28 @ 17:12:08
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0