Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria

Berätta 7 sanningar om dig själv
Utmana 7 personer
Lämna ett meddelande till de du utmanar


1. Jag har extremt dalig sjalvdisciplin. Ger upp allt for latt nar det galler mig sjalv.

2. Efter lite mer an 18 manader har i Usa, ar min svenska extremt dalig. Sa dalig att jag kanner mig mer bekvam att prata Engelska an Svenska. Far verkligen kampa har pa bloggen for att inte byta sprak och att forsoka fa meningarna att lata nagorlunda normala.

3. Ibland far jag infall av stadmani, som for det mesta grundar sig i bakterie-fobi. Allt maste skrubbas med bakteriedodande medel. Allt.

4. En av mina forsta idoler var Orup. Och ja, jag tycker fortfarande om hans musik.

5. Jag avskyr nar folk inte haller vad dom lovar. Inte ringer tillbaka nar dom sager att dom ska gora det, man gor planer och sen kommer dom inte och man star dar och vantar.. Sant dar gar mig extremt pa nerverna. Samma galler forseningar utan bra anledning..

6. Det ar inte ofta jag hittar killar jag gillar, men nar det val hander, ar det oftast "karlek" vid forsta ogonkastet och jag faller som en fura.

7. Jag ar varldens samsta pa att plugga. Darfor ger tanken om vidarestudier mig panik, eftersom jag da kommer betala for min utbildning, och for evigt vara i skuld. Tank om man slosar bort massa pengar pa nagot man inte kommer klara.. Har kommer aven nummer 1 in..

Jag utmanar: Alla jag kanner har redan blivit utmanad, sa vem som helst som kanner sig frestad..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0