the sun only shines for you

image122 Dagar kvar!
Ska ladda upp med att kika pa ett avsnitt fran varje sasong ikvall. Kommer bli svart att valja, och att sen byta sasong efter varje avsnitt, eftersom jag blir lika indragen i serien som forsta gangen jag sag den. Trots alla ganger jag sett avsnitten sa ar det pa ett eller annat satt som att se dom for forsta gangen igen..

Kvallen spenderades med att jobba. Jess och Bryan gick ut med sina kompisar och jag skulle passa de sovande barnen. Sag en superkass film, Windy City Heat. Spelar ingen roll hur bra grabbarna i FOB sager att filmen ar, den ar verkligen inte bra. Hur seg som helst utan nagon direkt humor och daligt slut. I min besvikelse over detta vande jag mig till OnDemand och hittade The Cave med sotingen Eddie Cibrian. Ensam, i morkret kikade jag pa skrackfilm. Och den var riktigt bra. Den kan jag rekomendera.

Idag har jag varit extremt lat, mer an vanligt. Hangt framfor tvn i mitt rum hela dagen. La Ink har marathon sa det har jag kikat pa. Ar kul att se hur fantastiska tatueringar kan vara, om det gors av ratt personer, de som verkligen har talang.

Nog for mig idag. Ska krypa tillbaka till tvn. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0