Shopaholic

Min plan nar jag lamande huset vid 10 tiden i morse var att aka till banken och sen kopa kaffe och komma hem igen. Men nagonstans dar pa vagen sa andrades min tur utan att jag ens visste riktigt om det sjalv. Korde genom biltvatten forst, dar den dumma automaten snodde 6 extra dollar fran mig for min tvatt, var lagom kul att betala 14 istallet for 8 dollar. Sen bar det vidare till ett av shoppingcentrena nara vart gamla hus, som jag gillar. Hade inga planer pa att kopa nagot utan vill mest prova lite roliga plagg. Den planen gick inget bra, utan jag kopte tva saker pa Dots, en koft-aktig sak (Bild 2)och en tunika (Bild 3). Bada var rea pa och kostade 5 dollar styck, vilket jag tyckte gjorde det hela till ett bra kap. Nar jag sen val var ute tog jag en svang forbi mataffaren ochd ar intill ligger Marshalls och jag tanker att det inte kan skada att kika lite. Dar inne hittade jag en hoodie (Bild 5) som jag gatt och spanat pa i flera manader nu men tyckt varit for dyr. Rea aven pa den och jag kan bara inte lata bli, skulle angra mig allt for mycket.

    


Har en enormt dalig hardag, och ansiktsdag, sa jag ber om ursakt for de delarna av bilderna. Inte for att det ser sa mycket battre ut annars, men idag har det varit illa.. Och kvaliteen ar inte super, eftersom jag inte kunde anvanda blixt pga spegeln.

Jag vet att jag har seriosa shopping problem har, kan verkligen inte halla i pengarna. Det blir latt sa nar man inte har nagra storre utgifter och far nya pengar varje vecka. Kan dock saga att jag varit battre de senaste veckorna med att spara. Och pa banken upptackte jag att mitt sparkonto hade 150 dollar mer an jag trodde. Inte illa. Ska aven forsoka fa bokat min biljett till San Diego ikvall. Om Jess's mamma kan ringa tillbaka och saga om hon kan passa Ben under den veckan jag vill ha semster. Annars far det bli till och tanka om..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0