Scribbled out the truth with their lies

Kanner mig idiotiskt att ens erkanna att jag redan ar trott pa min blogg design. Sa som jag kampade for att fa den att se ut sa har, och ibland bara rakade fa den att se bra ut. Kan bara inte hjalpa det, trottnar alldeles for fort pa de saker jag vet att jag kan andra latt. Vet inte ens om jag vagar ge mig pa att andra den, inte ens lite, for jag ar nojd och jag vill inte gora natt som ser samre ut. Trott pa mig sjalv, for att jag ska halla pa sa har..

Dagen har annars passerat forbi ratt sa obemarkt. Blev lite halvtokig av att sitta inne sa jag tog mig en tur till AC Mooore, pyssel affar, det jag blev lite tokig vid scrapbooks pappers avdelningen. Behovde egentligen itne mer, men blev trots detta 11 st nya fina papper. Maste som sagt bestalla kort.

Sen fick jag konsultera Bryan i hans val av farg till tv rummet pa vinden. Ibland ar det verklgien bra att ha de inredningskunskaper jag fick forra aret. Han ahr namligen fatt fria tyglar av Jess, inte basta draget, kan tillaggas. Jag har lovat att fixa ett par fargprover at honom nu, sa han inte malar det babyblatt, som han tankt. Ingen mer kommentar pa det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0