Saturday

Ledig idag, kanns valdigt skont att veta att jag bara kan i min egen takt hela dagen. Vilket innebar, valdigt langsamt. Har dock varit ganska produktiv redan, stadat badrummet, dammsugit mitt, barnens rum och hallen, duschat och atit frukost och klockan ar bara 12. Har aven suttit har framfor datan i ca en timme nu och allt det var gjort innan, sa jag var annu snabbare nar jag tanker efter lite.

Hade det trevligt igar hos Emmy. blev dock inget spelande, eftersom vi som alltid fastnar med att prata och blir for uppslukade av det for att kunna fokusera pa nagot annat. Jag kom inte hem forran nastan 1 i natt men var trots allt inte trott nar jag vaknade.

Ska snart aka till Franziska, vi ska till mallet och titta lite. Jag ar sugen pa ett nytt halsband, men vet inte om jag borde spendera pengar pa det. Behover aven en ny kortarmad troja, garna svart. Har sa manga langarmade trojor men farre kortarmade att ha under och ingen svart. Sa vi far se avd det blir.

Ska aven bestalla mina kort idag. Var pa vag igar emn hade da inga pengar pa mitt konto, men idag sa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0