Just Observing

Okej, det har till och med weird for att vara jag, men jag kan inte lata bli. Maste fa hora andras kommentarer pa den har bilden och det pastaende jag kommer saga...


image67

Ser det inte ut som om Pete Wentz en gang i tiden har haft piercad navel?

Jah vet ju hur det ser ut nar jag tar ut min piercing, och jag har sett flera lakta piercing hal och det ser misstankt likt ut ett. Rakade lagga marke till det nar jag sag bilderna fran hans och Ashlees semster, var inte sa att jag granskade hans mage, tro inte det..

Vad tror ni?


Kommentarer
Jennie

Haha, det det banne mig ut som det ;)

2008-01-12 @ 00:39:42
URL: http://jencie,blogg.se
isabell

det stämmer alldeles utmärkt! han har haft en piercad bröstvårta! ;P

nu när jag ändå kommenterar måste jag fråga.. hittade din blogg genom maria, huddleformation.. vart i USA gör du? hur länge har du vart där? vad gör dud där? pluggar? hur länge ska du va där? har du fått green-card?! sorry för många frågor.. svara bara om du känner för det.. men ja är ett USA/LA frak och vill flytta om 1.5 år..

Mvh/isabell

2008-01-22 @ 15:10:43
URL: http://isaaabeell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0