I'm alive

Joda, jag levar allt.
Den har senste veckan har bara inte avrit en bra blogg vecka. Har inte spenderat nagon tid alls vid datorn, har bara inte kannt lusten till det. Inte ens mailen har blivit kollad pa flera dagar.
Fredag idag, och lang helg for varan del har i Usa. Mandag ar det Presidents Day, sa jag ar ledig. Familjen ska dessutom ge sig ivag till New Hampshire for skidakning. Jag var inbjuden men de som kanner mig vet min installning till den aktiviteten. Jag ar hellre ensam hemma och tar det lugnt. Blir visserligen inte ensam, Emmy ska bo har. Hon behover ett brejk fran sin vardfamilj, speciellt efter den har veckan. Har aven klipptid pa lordag, ska bli gott. Ar bara 7 veckor sen jag klippte mig emn jag kanner redan hur topparna ar slitna. Hur klarade jag mig innan att bara ga var 3-4 manad? Synd bara att det svider sa i planboken..


Kommentarer
Jennie

Jag fick äntligen tag på dom först igår. Vilken skiva är dom på, för jag har alla tre o har inte lyckats hitta dom där, i alla fall kristina skickade dom till mig. Men jag har typ bara hört dom nån gång bara, men jag har lagt in dom i mp3:n :)

2008-01-18 @ 21:25:47
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0