i watch what i say, say what i should

Trevlig dag det har. Maste saga att mitt humor de senaste dagarna har bara gatt uppat. Idag fick jag mail av en speciell person, vilket verkligen made my day. Sma saker som gor dagarna roligare att ga igenom. Och ja, jag vet att min svenska suger, jag kan bara inte hjalpa det. 18 manader med mer eller mindre konstant engelska tar pa de svenska ordforadet.

Kul sak min vardpappa just sa nar han ringde. Han trodde jag och Rachel var ute och sprang i affarer medan Ben ar i skolan. Tokigt varre, emd tanke pa att Jess skulle antagligen skicka hem mig till Sverige om jag gjorde det. Jag far ju trots allt betalt for att leka med barnen, inte shoppa..:)

Jag och Rachel har aven idag varit pa hennes forsta lekklass pa Gymboree. Jess tyckte hon avrit lite orattvis mot henne, med tanke pa att Ben gick i en herrans massa klasser. Sa vi hittade en som passade in med Ben's schema i skolan. Rachel tyckte det var jattekul, speciellt att titta pa alla de andra barnen.

Bokade min biljett till San Diego igar ocksa. Blev underbart nog 100 dollar mindre an vad jag vantat mig. Sa den 1 februari bar det av mot lite varmare klimat och 8 dagars semester. Mellanlandar aven i Charlotte, NC och nar man flyger in over lfygplatsen sen man racingbanan de anvander i OTH. Sag en nar jag flog dit i varas pa vag till St Barths. den har gangen ska kamera vara uppe..:P..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0