I need a life

Forst och framst, Anneli, jag har sett att du ringt men har inte varit hemma. Sen nar jag kommit hem har det varit for sent att ringa tillbaka. Sen ringde jag haromdagen och det kom konstiga signaler och inget svar. Sorry!
Ska ge det en ny chans i helgen. Sa lange mitt minne hanger med i dom dar svangarna.

Och nar jag anda ar inne pa amnen for dig Syster, sa vet jag hetl arligt inte om jag klarar av att spara mitt har anda tills jag kommer hem. For er andra som inte vet vad jag pratar om sa har jag och min syster i Sverige gjort ett vad om att spara varat har tills min tid ar slut har i Usa. Jag ar redigt trott pa mitt, aven om mitt mal ahr avrit att spara langt har. Men sen kommer det perioder da jag bara vill ha forandring och bara vill gora ett jatteklipp. Men jag ska verkligen forsoka. 15 mars ar nasta klipptid, far se vad som hander da..

Idag ska jag ge mig ut och leta resvaska. Kanner att jag maste ha en for min Californien resan. Skickade ju med mamma den enda jag hade. Maste dessutom kopa stora vaskor, for att komma hem med mina saker ar knepigt.
Bokade annars hostel for mig och Magda i LA idag. Hollywood ska vi bo i, bara nagra kvarter bort fram Walk of Fame...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0