Happy New Year!

Far sa klart onska alla ett Gott Nytt Ar! image50

Mitt nyarsfirande var inte direkt spannande men perfekt for mig. Kollade pa One Tree Hill, Fall Out Boy DVDn fran "The heart will always be the B-side of my tounge"  och vid 11 tiden slog jag over till tvn for att se lite av nyarsfirandet i NYC. Ena showen hade faktiskt framtradande av FOB, inspelat fran Honda Civic Tour. Jag tyckte det var kul att se i alla fall. Var aven chockad att jag klarade av att halla mig vaken, trots att jag var extremt trott..

Idag blir det nog mer OTH, har tva skivor kvar av sasongen och ingenting ar oppet har idag i alla fall. Onskar visserligen att en Starbucks eller Dunkin Donuts hade varit det, for jag ar sa sugen pa kaffe. Och vi har ingen kaffebryggare, igen.



Kommentarer
anna

åh , vad avis jag är på dig. Men snart får jag min box :)

2008-01-02 @ 20:05:22
URL: http://asurvivor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0