Dreaming with a broken heart

Var inne pa Target i onsdags och stog framfor ett skivstall med ca 30 skivor. Helt arligt, jag ville kopa mer an halften. Ville bara aga musiken sa jag kan ligga raklang pa golvet, med horlurarna i oronen och bara kanna tonerna sprida sig in i mitt blod. Svava bort i en helt annan varld, dar det inte finns nagot annat an vad som strommar in i mina oron. Glomma bort allt annat och bara fokusera pa det som ger varme at hjartat.

Drommer om att spara ihop en storre summa pengar och bara ga crazy pa en skivavdelning. Inhandla allt underbart som star dar pa hyllorna i fyrkantiga fodral utan att visa vad de egentligen ar. De som forvandlas nar man kommer hem och tonerna fyller hemmet.

Ar ett steg narmare perfekt skivsamling, bestallde Infinity on High idag. Sa jag antligen kan fa tillbaka den orginal skivan ocksa. Nu fattas bara Evening out with your girlfriend i min FOB samling... One day, one day..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0