You're wasting time yeah, everytime

Har du:

För många vänner: Nej, skulle troligen inte skada med ett par till.
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, det skulle jag inte saga.
Brutit några ben: Nej

Några piercings: Ja, oronen och navel. Hade aven i nasan for ett par ar sedan.

Tatuering: Ja. . .

Egen dator: I Sverige finns det en jag kallar min, men sen om den fungerar numera ar en helt annan fraga.
Gjort bort dig rejält: Ja, minst sagt!
Bra självförtroende: Vissa dagar
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Njae, det skulle jag nog inte saga
Blivit dumpad: Ja
Varit otrogen: Never Ever..


Hur

Svarar du i telefonen: Hello?
Fördriver du tiden: Mestadels framfor tvn, laser, lyssnar pa musik, datorn.
Mycket pengar har du: Just nu valdigt valdigt lite..
Tjänar du pengar: Ja
Bäddar du sängen: Oftast inte, det hander emellanat. Nar jag ska fa besok.
Ofta diskar du: Varje dag, trots att vi har diskmaskin.
Ofta städar du: Smastadar gor jag varje dag, men riktigt stadning blir det varran fredag, nar staderskan inte kommer..:P
Går det på jobbet: Bra, oftast..haha
Ofta träffar du din familj: Senaste aren, inte for ofta 1 gang per ar..haha. Helen ar ett undantag, 3 ganger.

Mycket äter du: For mycket



Är du:

Förstående: Forsoker vara i alla fall.
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Nej
Osäker:  Ja
Intressant: Pa mitt egna satt, haha.
Hungrig: Nej, inte nu
Smart: Har varit smartare, haha.
Barnslig: I vass man.
Liten: Nej
Lätt: Nej
Rolig: Haha, enligt mig, ja, men jag har udda humor.
Pratglad: Oftast ja, speciellt efter en drink eller tva :)
Hälsosam: Nej, det kan jag inte saga.
Blyg: I stora grupper, ja, annars hander det inte sa ofta langre.
Lätt uttråkad: Nej, itne sa latt. Men nar jag val blir det klattrar jag pa vaggarna.
Arg: Inte ofta, men nar jag val blir det ar det verkligen ilska fran min sida.
Ledsen: Det hander, men det hander ju alla.
Glad: Oftare an jag ar ledsen.
Pålitlig: Ja det skulle jag vilja saga.
Laglig: Haha, jo det ar jag allt, nu for tiden..
Filosofisk: Ja, jag filosoferar ofta, men det ar inte mycket som kommer utanfor mitt huvud.
Svår: Nej, inte nar man val kanner mig, sa ar jag inte svar. Kanske jag framstar som det, jag vet inte.
Positiv: Bade ja och nej. Beror pa vilket humor jag ar pa, och vad saken galler. Ar mer positiv an negativ nu for tiden dock.
Originell: Finns ju bara en av mig, sa det far jag vall saga att jag ar..:)
Bra på att ge komplimanger: Ganska sa, nagot gott Usa har fort med sig i alla fall.
Bra på att få komplimanger: Beror pa vem dom kommer fran. Okej, antar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0