Welcome to my life

Jag maste troligen ha det trakigaste livet nagonsin. Och da flyttade jag anda over halva jordklotet for att fa lite spanning in i det. Eller sa har jag bara extremt dalig fantasi over vad jag ska skriva nu for tiden. Kanner bara att ar samma sak hela tiden, att jag aldrig skriver nagot nytt..

Men jag kan trots allt inte bara strunta i att skriva. Mitt huvud skulle explodera da, med allt som snurrar dar inne. Lite maste fa lacka ut, aven om det ar rent strunt och inget kul alls.

Idag, jobbar, sa klart. Tog Rachel till Gymboree, Ben fick passas av Uncle Dan under tiden. Var superskont att fa nagra timmar med bara Rachel. Ar annars van att fa ett par timmar nagra dagar i veckan sjalv med henne men inte under vinterlov.. Dan var helt slut nar vi kom tillbaka. Tankte saga till honom att han skulle kunna fa prova pa det en hel dag, 11 timmar, da kan han fa veta vad trott ar. :P. Det var i vilket fall snallt av honom att passa Ben, speciellt eftersom Ben alskar sin "Unc Dan" sa mycket. Later dessutom som Aunt Dan nar han sager det, haha..

Inforskaffade mig aven ett nytt nagellack, lite guld/bronzigt sa dar. Hoppas det blir fint. Och en ny rouge, min forsta pa ca 3 ar snart, haha. Tyckte att det var dags.. Maybelline dream mousse blush nr 25. info, info.. Nej, usch vad trakig jag kanner mig.. 

Var aven trakigt att jag och Anneli blev avbrutna mitt i samtalet i morse. Far ta igen det senare i veckan..


Kommentarer
maria

ditt liv verkar då sannerligen vara betydligt mer händelserikt än mitt! vad gör jag på dagen? öhm, om jag ens går utanför dörren är det ett under!

2008-02-21 @ 23:32:59
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0