One small step

Tog mig ett litet steg mot framtiden idag. Skickade ett mail till en studievagledare pa Hogskolan vast om hur jag verkligen ska ansoka har borta fran Usa. Far se vad man far for svar, om jag ens skickade till ratt person. Bryan stog over min axel och fragade vad allt jag skrev betydde, mindre irreterande, speciellt nar jag mitt i allt hoppar over till engelska for att han pratar med mig. Ar for latt distraherad..

Gardagen, blev ingen ombokning av min klipptid, far nog vanta, har inte riktigt rad med det just nu. Maste spara pengar.. Nagot som verkligen inte fungerade igar.
Bion var bra. Jumper var lite konstig imellanat och slutet var ingen hojdare, men pa det stora hela, helt okej. Ocksa valdigt storande att Rachel Bilson hade ett munsar som bade jag och Emmy storde oss pa hela filmen..

Far vara sadar latt ytlig nu ocksa och saga att naglacket jag valde vid min manykyt igar ar en riktigt hojdare. Beroende pa vilket sorts ljus det ar sa ar det olika farg. Ar metallic silver, lite at det morkare hallet, men i solljus blir det lite lila ton pa det. Verkligen jattebra val. Lite annat an det vanliga ljusrosa jag brukar fega ur till.. Funderar helt skarpt pa att kopa en flaska av det..

Nu ska jag ga och hjalpa Bryan att satta plast over mina fonster. Det drar sa mycket fran dom..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0