My Space, my world

Det var ju ett tag sen jag postade en bild pa varat nya hus och lovade bilder pa insidan av huset ocksa. Har ju inte blivit mycket av det an sa lange. Men ikvall, uttrakad som jag var/ar lekte jag lite fotograf och fotade i mitt rum i alla fall. Det ser valdigt blaskigt ut pa bilderna, som om hela rummet bara ar en trakig farg, men det ar inte sa i verkligheten. Vaggarna ar lite morkare i verkligheten. Sen ser det dessutom ut som om jag inte har nagra mobler, bara massa oppna ytor. Och visst ar det sa, jag har massa golv yta over, speciellt bakom soffan, men inga mer mobler, inte for att det gor mig nagot. Det ar dessutom det storsta sovrummet i huset. Och sen ar det lite halvstokigt, sa dar som det alltid ar hos mig. Alla mina pysselsaker ligger pa golvet, i ordning, men inte i ladan dar de borde ligga... Pa vaggarna hanger mest kort men aven egna tavlor, som dock ar mindre lyckade. Har bara satt upp dom jag ar mest nojd med. Gillar speciellt den over byran, sa den far ni en narbild pa. Gor inget om ni inte fattar den, ingen gor det, men for mig ar den speciell...

image54

    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0