It's alright, it's okey

For en gang skull verkar det som om folk vill att jag ska skriva. Brukar ju annars inte vara speciellt eftertraktad med inlagg och sa..

Mamma, jag lever, ar bara sjukt svart att fa en bra tid att ringa harifran. 9 timmar ar en ganska stor tidsskillnad. Och jag pratade med Helen, varfor i hela friden trodde du att vi skulle bo pa gatan i LA? Anneli, du kan ju framfora det har..

Jennie, Hollywood Blvd ar det samma som Walk of Fame, sa visst gick vi dar! Stjarnor overallt, kikade bland annat pa Bruce Willis stjarna..


Idag ar det jattevarmt och skont har. I solen ar det latt 25C. Magda slapade mig ur sangen idag efter att hon lamnat av barnen i skolan och vi akte till Coronado. En o utan for San Diego downtown. Var bra utsikt over downtown, sa vi kunde ta bilder pa det. Sen akte vi till stranden dar, var tydligen ett hotel som ar bermot for natt som jag inte nu kommer ihag. Vi gick i alla fall pa stranden och rakade bli nersplashade av en vag, haha. Var allt for upptagna med att ta kort for att kunna fokusera pa vart vatten kom..

Sen hamtade vi barnen i skolan och tog som till parken. Nu ligger dom och sover och jag och Magda ska ta det lugnt. Har inga planer an for kvallen men kanner jag Magda ratt sa blir det sakerligen nagot..

image48


Kommentarer
iza

åh sötnötar. passa på att ha riiktigt kul där nu det sista. hur många gånger är man i kalifornien liksom !? :D när åker du hem igen?
och glöm inte!!, ha lite kul för mig med.
pussar!

2008-02-09 @ 11:37:28
iza

och just det, hälsa Magda från mig!

2008-02-09 @ 11:38:02
Jennie

Hihi, jag undrade bara varför det inte kom några bilder på det :P Hihi ..

När åker du hem igen?
Och vad blek du är, även fast jag tycker om det sist kortet mycket , hihi!

2008-02-09 @ 13:04:54
URL: http://jencie.blogg.se
maria

såklart man vill att du ska skriva. om jag fick välja så hade jag inte haft något emot om du uppdaterade bloggen 10 ggr om dagen, men det är ju bara vad jag tycker det :p

2008-02-09 @ 18:23:11
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0