It was a plane ride

Sorry for noll inlagg igar. varan dator blev isar plockad av flyttarna som skulle ta upp allt till 3 vaningen.
Madde dock battre igar, och aven idag, vilket kanns skont. Och nej, till alla som fragat, jag ar inte gravid!

Anyway, ar snart pa vag till taget, for att aka till flygplatsen. Ar aven inte den basta tiden som taget gar pa, utan jag kommer snallt fa sitta och vanta i flera timmar innan jag ska aka. Men taget eter ar for nara, man vill inte missa flyget lixom. Far se vad det kostar att sitta en stund pa en data pa flygplatsen, kanske gor det for att fordriva tiden.

Ska forsoka mig pa att uppdatera aven i San Diego, men far se hur mycket tid jag har for det. Magda har tydligen en valdigt fullspackad vecka planerad for oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0