I keep coming back for more

Daliga dag igar med bloggandet, men jag kande att det blivit lite for mycket datortid dagarna innan sa en liten paus skulle inte skada. Spenderade istallet dagen med att rensa lite bland all skit jag har, papper och sant. Jag ahde garna velat ta hem alla papper och anteckningar jag gjorde under min inredningskurs men det vager sa extremt mycket att jag inte tror det kommer vara mojligt. Far helt enketl rensa ut och se vad som ar viktigast av det. Blev en del scrapbooking och forsokte fa iordning mina kort i fotoalbum.

Sen var det Oscars galan igar ocksa. Sakerligen ingen som har missat det ens i Sverige. Hade pa E! under tiden som jag pysslade och det kandes hel konstigt att jag visste precis vart dom var, att jag statt framfor stallet dar Oscars halls. Man kan ju onska man varit lite smartare nar man planerade sin resa till Cali och akt dit nar showen var, sa man verkligen hade haft chans att se kandisar, men nu var man inte sa smart..:P

Solen stralar ute, men det ar kallt. Har precis kommit hem fran att lamnat Ben i skolan. Ar sa glad att vinterlovet ar over! Ska ta semster nar nasta lov kommer, haha.. Ar itne helt oserios nar jag sager detta..hurm. Rachel ska snart ga och lagga sig, hon haller pa och leker just nu, for att fa ut den sista energin hon har kvar.

image66


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0