Framme

Hela flygresan gick bra, trots att jag var trott pa att resa redan efter att ha vantat pa flygplatsen i Boston. Regnet bara oste ner i Boston nar vi lyfte och jag var lite skraj for vattenplaning. Madde sen askasst pa flyget ner till Charlotte. Var massa turbulens och det var inte bra mot illamaende, kan jag lova. Fick aven huvudvark.

Men sen nar jag val kom till Charlotte, sa gick det over. Kakade valdigt snabbt och sen var det bara att ga pa planet mot San Diego. 5 1/2 timme, sen var jag framme. Segt men utan illamaende och huvudvark, sa det tog jag som ett plus. Det var tyvarr morkt nar jag kom sa jag sag inte sa mycket. Men jag kan bara saga att utsikten fran dar Magda bor ar fantastiskt. Man ser hela downtown. Ska ta kort sen idag, nar man kan fa bra bilder i solskenet. Var aven valdigt skont att ga ut fran flygplatsen i en luvtroja och inte frysa.

Idag har vi an sa lange inga planer. Har funderingar pa oknen, men vet inte riktigt an.. Det enda ar att Magda maste hamta sina vardbarn och lamna av dom hemma. Men det tar bara en halvtimme, sa vid halv 1 ar hon ledig.



Kommentarer
syrran

skönt att höra att du är framme.njut av solen. här har kommit en decimeter snö på bara ngn timma så pulkorna kommut idag. eskil är bättre idag så han fick också följa med ut. ha en bra dag. kram på dig!!!

2008-02-02 @ 18:17:48
Emmy

hey honey:) blir d nå superbowl party för din del? Själv ska jag hem till Stephan e planen=) Saknar dig här i nya hemmet:P Hoppas att du älskar San diego lika mkt som jag gjorde:P
Pussssssssss

2008-02-03 @ 07:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0