All night long

Jag som vanligen ar helt slut pa kvallen har ikvall massor av energi och kanner att sangen lockar inte alls. Trots att jag vet att klockan var efter 12 innan jag somnade igar och sen gick upp vid 7 i morse, finns ingen trotthet. Vet inte vad som flugit i mig... Hoppas pa att inte behova ligga och vanda och vrida i flera timmar sen nar jag val kommer i sang.

Akte en svang till biblioteket for att hamta en bok som jag bokade i helgen. Sen korde jag vidare mot Target, bara for att gora nagot. Blev lyckat eftersom en av trojorna jag kikat pa ett tag var rea pa, 50%. Glad overraskning, som passade in i min budget. Nu ska jag avsluta kvallen med veckas skvaller tidning. Inte for att jag med storsta sannolikhet har hort allt som star i den redan. Perez Hilton haller mig uppdaterad varje dag..:)


Kommentarer
johanna

hoppas du får en bra vecka :)

2008-02-26 @ 03:09:16
URL: http://www.jolita.blogg.se
G

Kul med kändisskvaller, hehe

2008-02-26 @ 11:50:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0