We all live in the same bubble

Vaknade för ca 40 minuter sen och det var fantastiskt underbart tt få sova tills man vaknade av sig själv. Sen att jag egentligen borde ha lagt mig tidigare än vad jag gjorde, och kanske blivit ännu mer utvilad. Men det här räcker än så länge.

Anneli ringde bara ett par minuter efter att jag vaknat, snacka om perfect timing, och frågade om hon och Eskil fick komma och hälsa på en stund. inga problem sa jag, jag struntar fullsständigt i whatever sjukdomar dom har. Blir jag sjuk så blir jag. Kanske får fixa lite fika, var en snäll syster/moster..


Kommentarer
ina-bina

Va? Vad säger du? Hon vill ju JÄTTEGÄRNA bli fasthållen tills matte fått en någorlunda skarp bild ;)

2008-12-20 @ 11:33:57
URL: http://inabina.blogg.se/
J

Åhh vad kul! När kommer iza då? jag skrev till kristina på msn, men hon har inte svarat så jag vet inte med henne. .

2008-12-20 @ 13:45:51
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0