Utmanad

Jag blev utmanad av Maria

Regler

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram (just nu):
One Tree Hill
Prison Break
Grey's Anatomy
Gossip Girl
Desperate Housewives
90210
Private Practice
Entourage

8 saker jag gjorde igår:
Åkte buss
Åt en lussekatt
Lyssnade på Folie a Deux
Ringde pappa
Köpte skor
Borstade tänderna
Kollade på Gossip Girl
Bloggade

8 favoritrestauranger:
En Thai restaurang i Chicago, vet itne vad den heter. Nått med Spicy House eller nått.. :P
Bertuccis
Cheng Due
The Cheesecake Factory
.
.
.
.

8 saker på min önskelista:
Kaffebryggare
Brödrost
Extern cd-enhet

Extern hårddisk, 500mbit>
En FOB konsert i närheten, helst privat, haha..
Pengar så jag kan köpa julklappar till alla andra, är ju så kul!
Resa till värmen
Godkänt i förra kursen

8 personer jag vill utmana:
Jennie
Emmy
Kristina
Carina
.
.
.
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0