This is what I used to be

Fick äntligen lånat Martin Svenssons bok av Jennie i fredags och läste ut den under lördagen. Han var verkligen min största idol när jag var mellan 10-14. Det fanns helt enkelt ingen annan artist. Jag kunde verkligen inte lägga ifrån mig boken och satt till och med och läste inne i Göteborg medan jag väntade på Emmy och Issa.

Jag kommer aldrig någonsin se Martins på samma sätt, och hans musik kommer vara förändrad för all framtid. Nu kommer jag analysera alla de sjuka texter han skrivit med nya ögon, och verkligen kunna se vad som finnas bakom på ett annat sätt än vad jag gjorde från början. Det har ju självklart inte bara med att jag läst boken utan även med att jag själv blivit äldre och tänker på ett annat sätt.

Men på alla sätt och vi har jag återigen för'älskat mig i Martin. I all hans knasighet och sättet han ser på världen.



Kommentarer
J

haha, visst hade vart kul! men välj du tema. .

2008-12-08 @ 07:49:25
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0