Put the doctor on the phone cause I'm not making any sense

Är hemma hos mamma, ska sova här i natt. Skolan imorse var lika tråkig som alla andra introduktioner till nya kurser, men som tur var gick det fort. Efteråt åkte jag direkt till Edet och träffade mamma på fiket en stund innan jag gick hem till Jennie. Sen satt vi där och tjötade en bra stund och sen gav jag henne lite grunder i GIMP.

Spräckte också hennes fantasier om att jag var värsta grymma på att måla på det, haha. Eller det var inte bara jag, utan de flesta som använder liknanade bildprogram. Eftersom jag för det mesta använder penslar som är som stämplar, ungefär. Det tog bort mycket av Jennies illusioner om många fina headers och deras skapares designer förmågor. hihi.

Imorgon blir det Göteborg för att träffa Emmy och Issa. Ska verkligen bli kul, var alldeles för längesen jag såg Emmy. Ska även fixa till resten av Melanies present. Sen blir det även barnvaktanade för Tilde och Eskil.

Nu blir det Idol med mamma. Det är kul att se på tv, haha, har ju itne gjort det på riktigt på över en månad eftersom min inte fungerar hemma.


Kommentarer
em

Träffas oftare is the shizzle!

2008-12-07 @ 20:49:04
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0