Just to feel like you

Gårdagen slutade som sagt väldigt lyckligt och jag laddade ipoden direkt så jag inte behövde gå någonstans utan att inte kunna ge efter impulserna att lyssna, som jag visste skulle komma.

Hade idag en lektion med samma tok som igår. Jag och de flesta i min studiegrupp klarade av att stanna halva lektionen innan vi gav upp på rasten och gick inte tillbaka. Hade dessutom under första delen suttit med en hörlur i ena örat, ritat i kollegieblocket och druckit cola. Det här människan borde aldrig någonsin fått bli lärare, inte ens med den vetskapen jag nu har om yrket. Eller snarare tack vare den. Betydligt bättre att bara läsa boken.

Jag och Irsa åkte till Överby och gick där en stund. Provade lite klänningar inför helgens kalas och nyår men hittade inget bra. Hittade en kjol, att ha till vardags som jag nog ska köpa imorgon, det var ett fantastiskt pris på den också. nu håller jag på och kokar risgrynsgröt till ikväll. Råkade koka över den och det blev ganska mycket på spisen och brände fast sig. Så det luktar inte så gott som det borde, hurm...

Nu ska jag ta tag i ett projekt jag och Jennie håller på med ;)


Kommentarer
Malin

Är det Fernberg du menar? Gick också under hans andra föreläsning... Där vet man hur man inte ska vara som lärare iaf

2008-12-10 @ 16:53:44
URL: http://malleas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0