If the ground gives way I just hope that you'll catch me



Skolan på förmiddagen kändes ganska så onödig och den bästa delen var när vi hade rast och jag gick till Espresso House och lyxade till det med en mocha latte. Betydligt bättre var det att bli upphämtad av Niklas och slippa gå in till dom i kylan. Sen blev det mys med Alwa, den lilla skrutten. Hon är allt bra lik mor sin och jag såg även drag av mig själv i henne. Hoppas hon växer ifrån dom :P

Spelade spel med Tilde som hon fått i julklapp och skitungen vann varenda gång! Det värsta är att det är bara ett turspel, så jag verkade verkligen inte ha någon tur. Kittlekrig hann vi också med. Vi lekte även affär och jag fick köpa grodor att äta. Mumsigt värre. Sen vaknade Eskil och skulle även han vara med i affärslekarna. Vi åt middag tillsammans och det värsta var ju att Anneli tvingade mig att lägga ner Alwa under tiden. Det som hade gått så prima att äta med en hand :)

Tog svängen förbi Edet och mamma innan jag begav mig hemåt. Imorgon blir det mest skola för min del och mängder att läsa och skriva. Suck.


Kommentarer
ina-bina

Haha, det ser ut som om hon ler :D



Får kolla med pengarna senare, har inte tillgång till det kontot, det har pappa :/ Men jag skickar det imorgon! :)

2008-12-29 @ 20:35:22
URL: http://inabina.blogg.se/
Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-29 @ 20:37:58
URL: http://emmiealina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0