Det känns som vi setts förut?

Dagen har försvunnit lika fort som den kom. Vaknade strax vid 9 tiden efter att ha sovit i lite mer än 11 timmar. Var skönt att faktiskt vakna utvilad efter en del dagar utan riktigt med sömn. Segade med att komma hemifrån men runt 12 tiden bar det iaf iväg till Överby. Jag trodde jag skulle behöva trängas ordentligt när jag såg att trfiken stog stilla över bron men när vi kom närmare såg jag att det var en olycka mitt på bron och inte trafik som skulle och shoppa. Synd för de i olyckan med bättre för mig. Så det var faktiskt inte speciellt mycket mer folk än vilken annan lördag som helst.

Mitt mål var att hitta något fint till Alwa, men det var lättare sagt än gjort. Finns inte mycket på bebisavdelningarna som jag faktiskt gillar. Speciellt inte nu när mycket är urplockat för att ge plats åt andra kollektioner. Fick till slut tag på nått litet och har en plan för något annat, som jag inte kan skriva, eftersom Anneli läser bloggen när hon kan få tillgång till internet. På måndag blir det mys iaf, längtar verkligen. Känns lite som tortyr att behöva vänta extra länge bara för att det inte går bussar till dom på helger.

Scotts, från Dansbandskampen var även på Överby idag. Var så himla dåligt, de sjöng inte ens live eller hade instrument. Så Henrik mimade medan resten stog bakom och småpratade. Det kändes faktiskt ganska onödigt för dom att ens ge ett framträdande. De kunde lika gärna bara ha singerat skivor. Det som var bäst var att Henrik ser lika bra ut i verkligheten som på tv :)


De inköp jag gjorde för egen del var en bok, som jag köpte på Elgiganten av alla ställen. Fick nämligen syn på den häromdagen på Hemköp men kände inte att jag ville köpa den då men ångrade mig till dagen efter och då var den borta. Så idag har jag letat men hittade den ingenstans förrän jag skulle gå ut från Elgiganten. Då fick man passa på. Ger en 'recension' när jag är klar, har inte riktigt tid att sträckläsa just nu. Inte sånna här böcker iaf..


Nu ropar min tvätt i tvättstugan på mig!

ttyl



Kommentarer
ina-bina

Ska jag ta bort texten? :P

2008-12-28 @ 11:26:43
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0