Bandwagon's full, please catch another

Resten blev som så många andra när jag inte har nått speciellt att göra, jag hamnade framför 'tvn'. Är nästan klar med säsong 2 av Dawson's Creek oc har även hunnit med veckans avsnitt av Private Practice. Jag störtlipa på fler än ett ställe, hurm, Det vanliga. Har även hängt på mitt nya ställe, deviantart.com.

Har fixat lite nya grejer till mitt bildprogram och börjat göra bakgrundsbilder. De är inte speciellt bra än så länge men jag jobbar på att bli bättre. Ni får gärna kika in i mitt galleri och lämna en kommentar eller två. Eller om ni har önskemål om en bakgrund, så kan jag göra mitt bästa för att göra en. Bara att fråga, jag tycker det är kul.


Kvällen lär inte avslutas på något annat sätt än tidigare, mer tv. Imrgon är det introduktion till nya kursen och sen bär det av till Edet för min del. Ska vara där mestadels av helgen, får se om datan åker med. Troligen.



Kommentarer
Malin

jaså, så spännande... jag ska bli förskollärare

2008-12-04 @ 21:18:47
URL: http://malleas.blogg.se/
Carmen

godmorgon :)



kolla gärna in veckans fredagsfräckis i min blogg :)



kram carmen

2008-12-05 @ 12:17:31
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0