19 December

Så dagen började mindre bra då jag kom till skolan och insåg att vi började klockan 9:15 istället för 8:15 som jag trodde. Och att de hade förlängt föreläsningen med ytterligare en timma. Så där satt jag i över en timma och väntade innan jag satt ytterligare i 3 timmar och lyssnade på den mest värdelösa föreläsning om matte. Något som jag verkligen inte kommer att jobba med eller ens vill jobba med. Nej fy.,

Blev ju även då försenad till att träffa mamma, eftersom jag var tuvngen att stanna den sista timmen för att göra den obligatoriska uppgiften. Fick skjuts av Helené ut till Överby och sen gick jag och mamma runt och kikade en stund. Hon ahde ju redan avrit där i ett par timmar men med min hjälp fick hon till slut tag på lite kläder och julklappar. Blev även lite matshopping. Jag hade då varit mindre smidig och tagit på mig högklackat idag. Trodde jag vant mig tillräckligt men tji fick jag. Inne på Maxi var jag tvungen att gå med vagnen för att ens kunna gå och att gå till bilen efter att ha lämnat den var nästan omöjligt. Benen bara vek sig och fötterna bultade. Men nu vet jag bättre till nästa gång.

Mamma följde även med hem och hälsade på Donnie. Han var inte lika blyg den här gången och gömde sig inte en enda gång under soffan. Han var allt framme och nosade lite också men det var ju inte direkt som de överfall han gör med mig när jag kommer hem.

Har hunnit med att kolla på en film och har nu tänkt mig att skriva lite. Får se hur snabbt jag ger upp idag, igår blev det inte många ord.


Kommentarer
em

hahahaha oooh dessa högklacksproblem, jag tror att jag vant mig bara för att jag går typ varje dag i dem, men ICKE. När väl smärtan slår till så e de kört;)

Saknar dig gumman! Pussar

2008-12-21 @ 00:18:44
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0