No words are enough tonight

Issa vägrar vakna nu när jag har så mycket jag vill prata om. Ikväll har varit helt underbar, fantatiskt, oforglomlig och allt annat man inte kan ens säga med ord. Gick till Angels and Kings, en bar har i Chicago som  ägs av ingen annan an Pete Wentz,bland annat. Fick en mindre chock igar nar jag upptäckte att han själv skulle vara dar ikvall, tillsammans med folk fran Gym Class Heroes, the academy is, cobra starship bland annat... Jag kunde bara inte ge upp på en san chans, att fa festa med dom.

Gick dit sjalv eftersom Issa inte ar 21 än. Traffade en tjej utanfor som ocksa var sjalv, eller hennes kompisar skulle komma senare. Hon var verkligen jatte trevlig och vi satt och tjotade utanfor medan vi vantade pa att det skulle oppna. Helt plotsligt stannar en svart bil till vid kanten och ut kommer Pete och Ashlee! Hon ar sa himla liten! Och hennes mage ar inte alls lika stor som det ser ut pa korten.

Sen tar det ett tag innanvi far komma in, eftersom gast listan har prioritet. Men eftersom det mer elller mindre bara ar jag och Michelle som star i ko, tar det inte sa lang tid. Val inne kanns det lagom mysko att ga runt. Man typ kanner igen alla, men kanner ingen. Helt knasigt att helt plotsligt vanda sig om och sta face to face med William Beckett fran The Academy is...
Han ar for ovrigt valdigt trevlig, men extremt lang. Mer om det snart.

Inte svart att forsta att hjartat skippar ett par slag nar Pete Wentz lagger handen pa ens rygg for att komma forbi.

Sen ska Cobra Starship upptrada, och det spelas in for FNMTV. Pete presenterar dom, och vi star langst fram, nara och bra. Sen kommer William Beckett fram till mig och tjötar lite, och rakar sen stalla sig framfor mig. Nagot jag inte uppskattar eftersom han ar sa lang. Jag ber att fa stalla mig framfor, och han tycker jag ska hoppa upp pa hans axlar, haha. Tackade nej till det men smet framfor istallet. Da, ser jag at min hogra sida att Pete Wentz star bredvid mig!! Jag far genast problem att fokusera, och kan bara inte lata bli att kolla pa honom typ hela tiden. Klammer ur mig ett hej och far tillbaka ett hej och typ hur ar laget. Sen kom aven ett skamt jag inte minns nu. Efter en stunds stirrande ber jag att fa ta ett kort, maste ju ha bevis.. Sen dansade vi ihop till Cobra starship. Jag behover vall inte ens saga att jag svavade pa sma moln resten av kvallen...




Kommentarer
maria

OMG!!!! jag saknar ord :O

2008-08-03 @ 14:47:53
URL: http://huddleformation.blogg.se/
iza

hahahaha fan vad kul :P

jag måste ha sovit bra djupt för jag märkte inte ens att du kom!!!!!!'

du skulle knuffat på mig och hoppat!!!



men kul att det blev en lyckad kväll :)

2008-08-03 @ 17:10:34
Elin

HERREGUD! :O vad fusk!

2008-08-06 @ 13:41:57
URL: http://ewlin.blogg.se/
Jennie

hihi. jo en sak jag undrar om du behöver en micro nu när du flyttar. vi har en liten över o så tänkte jag på dig, annars slänger vi den alltså. det är inget fel alls på den men men. . , vit är den. du kan väl höra av dig om du är intresserad eller ändå :P



Snart kommer du hem !!! :) :)

2008-08-06 @ 17:52:01
URL: http://jencie.blogg.se/
Jennie

bra :) nej du får den alltså vi kastar den annars!

2008-08-08 @ 06:17:37
URL: http://jencie.blogg.se/
Ellen

Men gud vad fuskigt! :O

2008-08-08 @ 18:16:41
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
tofiie

ASSÅ?! :o

om jag träfade han skulle jag typ hoppa på han å ba: PEEEETE! I LOVE YOOOU!! elelr ngt.(a) sen typ fotat han massor. :D ja vill me träffa han :(

2008-08-08 @ 18:34:20
maria

svar: jag sålde alla mina böcker utom 2 stycken i våras, men sen vet jag inte om ni kommer börja med samma kurs som vi gjorde. har du fått någon information om vilken kurs ni ska börja med? var precis inne på min sida på högskolan och där hittade jag inte kursen jag började med (grunder för pedagogiskt arbete = GPA). för du har väl inte fått ditt användarnamn än, tll hv.se menar jag? högskolan har i alla fall en egen bokhandel är i stort sett all kurslitteratur finns. jag köpte dock allt mitt på adlibris och bokus.

2008-08-13 @ 13:52:26
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0