You're tied together with a smile

Blev inga Outlets med Franzi, middagen tog alldeles for lang tid, dom ar sa sega pa det stallet. Sa jag kom till henne en halvtimme sent. Akte ivag till ett litet mall istallet, bara for att gora nagot i alla fall.
Emmas dumma fingrar kunde inte halla sig i styr nar dom sag Ashlees nya skiva, nedsatt, sa den blev ikopt. Och aven ett fodral till min iPod. inte sant som jag precis ville ha, men for 3 dollar sa far det duga.
Nar jag kom hem var tanken att jag skulle ga och lagga mig men fastnade framfor tvn med Jess och Bryan. Sen kunde jag inte somna, och var vaken hur manga ganger som helst under natten, Underbart verkligen. Sen vaknade jag vid 6 tiden och da var det inte ens nagon ide att forsoka somna om.

Blev Starbucks for frukost, kidnappade Rachel sa hon fick folja med ocksa. Jess blev ganska forvanad nar hon kom ner och ett barn fattades, haha. Sen akte jag, Rachel och Jess till Outletsen. Hittade inget, vilket ar bra for budgeten, men ja, jag hade behovt ett par capri jeans.

Nu ska jag ga och ta mig en nap innan jag borjar jobba. En halvtimma borde racka.
Ikvall ska jag ut med Linn och Sebastian. Ska bli kul.


Kommentarer
Jasmine

Har du haft en bra lördag så här långt? :)

2008-04-26 @ 21:43:18
URL: http://assmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0