What you gonna do about it?

image122Val hemma igen fran Mashpee sa tog jag det lugnt pa formiddagen. Kollade pa Rendition med Reese Witherspoon och Jake Gyllenhaal. Ar lite kul att dom traffades pa den inspelningen och har inte en enda scen ihop i hela filmen. Maste ha klickat pa PR-turnen.

Sen blev jag mattligt uttrakad och beslutade mig for att farga haret. Sagt och gjort, jag akte ivag till Target och kopte harfarg. 'Caramel Kiss" hette fargen och den beskrevs som "Dark Iredicent Blonde". Vet vall inte hur blont det blev, hurm, ser mest ut som det gjorde innan, haha. Lite mer jamnt eftersom jag hade en bit utvaxtoch med hur den andra fargen gatt ur med alla tvattar sen jag fargade sist. Ar valdigt imponerad av mig sjalv visserligen. Har inte fargat hela mitt har sjalv innan, utan bara gjort slingor sjalv. Och att jag dessutom bara behovde anvanda en flaska harfarg, det har aldrig hant innan. Sa vill amn grunda resultatet pa det sa ar det verkligen bra gjort, haha..

Sen blev det ltie scrapbooking och satte in kort i album. Sen hamnade jag har framfor datan och la in mer musik pa den nya iPoden. Tar san tid bara att ladda in alla skivor forst. Far ta nagra i taget, annars ar det for trostlost..

Nu blir det sangen for mig del. God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0