Slowly sinking in

Okej, har noll lust att jobba. Var fruktansvart segt att ga upp idag och jag vet redan nu att veckan kommer vara lang och seg. Jobbar for det forsta 4 dagar i strack, och det ar ingen skola for Ben. Suck.

Ar tack och lov fortfarnade fint vader ute, ska bli upp mot 18 grader idag och 22 imorgon. Hoppas det stammer. Kanns battre att vara ute, sa min underbart likbleka hy kan fa en annan ton, kanske. Tar ju ett tag for mig att komma ifran den efter vintern. Och i ar far jag ju ingen hjalp av Karibien att komma igang.

Blev inte 88 minutes igar, den var pa fel tid. Fick bli Smart People istallet, vilket inte var ett daligt val. Filmen ar verkligen sevard, rekomenderas starkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0