Nostalgi i filmformat

image101Har suttit pa Youtube och kollat pa gamla videor. Mest har det blivit Lejonkungen, blev sa extremt sugen pa det haromdagen nar jag laste den for Ben. Men helst skulle jag vilja se hela filmen igen, for att verkligen fa den akta kanslan. Alskade verkligen den filmen nar jag var liten.

Sen hamnade jag aven in pa Magnus Carlsson, fraga mig inte hur. Men hans version av "For Karleks Skull" ar verkligen varldsbast, har aldrig hort den sa bra som han gor den. Ar gashud genom hela laten nastan. Fick ju sjalvklart kikat pa lite Barbados videos ocksa, kan inte lata bli.. Sen att Magnus aven ar en av Sveriges snyggaste man, ar inte heller fy skam. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0