I'm not one of those girls that you think you know

Min LCC var mindre glad over mitt beslut att hoppa over motet. Inte for att jag bryr mig, har tillrackligt manga moten i alla fall.

Det underbara vadret som vi haft borjar svalna av. Idag ar det runt 20, men till helgen ska det ner till 13-15 och molnigt ska det bli ocksa. Tyvarr verkar det inte heller som om det ska vara jatte varmt nar Jennie och Melanie kommer. Aven regn som det ser ut nu. Inte vad jag hade hoppats pa. men sen sa vet man inte heller, ar lite langt fram i tiden for att dom ska ha en bra prognos. Sa lange det inte regnar nar vi ar i NY ar jag nojd.

Ikvall blir det Wrentham Outlets med Franzi. Alltid kul att aka dit och titta. Ibland kan man gora riktigt bra fynd. Kanns gott att det ar helg, veckan var ganska seg, men inte sa fruktansvart som det kandes i tisdags, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0