I think about the things you said

Spenderade gardagen tillsammans med Emmy. Vi var pa Natick mall fran typ halv 1 till strax efter 10. Visst, vi hann med att ga pa bio sa det tog ett par timmar men annars sa, ja jag vet inte vad jag ska saga, dagen bara flog fram. PRovade fina klader pa Nordstrom, bland annat hoodien fran Clandestine som jag visade bild pa tidigare. Ar annu mer kar i den nu, ar sa underbat skon och gosig och bara sa dar jag. Men jag var duktig och gav inte in och kopte den trots att jag visste att det fanns pengar pa kontot. Sen hittade jag aven en annan fin troja som jag inte heller kopte. Duktigt varre.

Var i vilket fall en valdig trevlig dag, en valbehovlig dag.

Sen bokade jag aven hotel for mig, Jennie och Melanie i NY efter jag kom hem. Ar extrem fattig just nu, haha. Men det ar anda ratt bra eftersom jag vet att jag far tillbaka halften av pengarna av Jennie sen, och att jag inte kan anvanda dom alls innan hon kommer. Sa det ar ganska effektivt.

Om nagra timmar ska jag bege mig hem till Rob for hans avskeds-BBQ. Ar fint vader idag trots rapporter om regn hela helgen. Var varmt ute forrut, vet inte hur varmt men tillrackligt for kortarmat i alla fall. Very nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0