Dinner and a movie

Blev middag och film med Franzi igar. Vi gick till TGI Fridays, ett stalle dar jag mer eller mindre aldrig gar, men image117tankte att lite omvaxling fornojer. Bestallde aven en drink, mycket god sadan, nagon margerita med tropiska frukter tror jag. Blev sen mycket frustrerad nar dom inte ens fragade efter leg. Spciellt nar det star en skylt att dom ska fraga alla under 40.. Sen nar vi kommer till bion, da fraga gubbjakeln dar om lag, till 17 ars filmen! Vet inte vad man ska tolka det som.. Sag i vilket fall Forgetting Sarah Marshall. Helt okej, inte lika kul som jag trodde den skulle vara men den hade sina stunder.

Kom hem vid 12 tiden och gick direkt och la mig. Sen blev man vackt halv 9 av sms fran Bryan. Han borde veta battre an att skicka sa tidigt en lordag morgon. Nu sitter jag mest och vantar pa att tvattmaskinen ska bli klar, har min klanning dar i som jag valdigt garna vill ha pa mig idag.

Idag bar det dessutom av ner till Mashpee, Cape Cod. Passover middag med familjen. Ska aka dit lite mer at eftermiddagen. Ska nog aka till Kohl's och kika lite forst, kanner att jag inte behover spara hela min lon den har veckan. Ar sugen pa en ny klanning faktiskt, men vi far se, jag brukar ju inte ha dan tur att jag hittar det jag letar efter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0