You make me wanna go, la la!

Annu en jobbvecka over. Eller jaa, jobbar kvall bade lordag och sondag, sa rent tekniskt satt sa ar veckan inte over. Men jag raknar inte det anda. Idag gick tiden fort, var uppbokad mer eller mindre hela tiden.

Playdate i parken med Diane och Maddie, sen vidare for lunch med dom. Ben var sa sot nar han berattade for en gammal tant att Maddie var hans flickvan..:).. Nar vi skildes at hade dom sma sotingarna pusskalas!
Hem for en tupplur. Bade mina sotnosar sov, samtidigt. Sen lite snack och ivag for klippning av Ben. Jag hade fria tyglar och han har numera valdigt kort har. Visserligen kan dom typ bara tva frisyrer, sa han ser mer eller mindre likadan ut varje gang, men jag ska fixa lite pa mandag me dhans har, lagga i lite harproduktrer sa ska det nog bli bra..:). Akte for att mota Bryan vid poolen, sa dom kunde simma. Det var stangt, sa det var bara att aka hem igen. Och da var dagen slut, okej, jag vek tvatt nar ajg kom hem ocksa, men sen var det verkligen slut.

Nu sitter och funderar pa vad jag ska ata till middag och vad jag ska titta pa for nagot roligt pa tv. Blir nog forst och framst Dooidoo pa svt.se. Ar sa lajbans att se pa, och jag blir lika chockad varje gang att jag faktiskt klarar av att hanga med i  svenskan..:) haha.

Imorgon ska jag nog ge mig ut pa lite shopping, vet en troja eller tva som jag vill ha och sen ar det lite skarbrdor och bakgrejer jag vill ha med. Ska nog bli bra.

Btw, mammsen kommer nog hit i slutet av oktober-borjan av november. Det ska verkligen bli jattekul!
Och hon kan ta med massa saker hem for mig..:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0